2/4

den här veckan har gått så sjukt fort, men kan ändå inte komma på vad jag har gjort under alla dessa dagar förutom att jag har jobbat då. Livet bara rullar på och allt börjar bli en rutin. Är det så vuxenlivet kommer vara? Gårdagen igår var helt grym. Mötte upp Emelie på stan så letade vi runt lite på stan, och sedan tog vi med donken till lägenheten och käkade lite innan jennifer och johanna kom och hämta upp oss. Åkte vidare hem till johanna och där vankades det vin, ost, kex och vindruver. Mumma! Vi förade där tills det var dags för G to the oya som levererade! Hade så sjukt kul hela kvällen, precis som det ska va ;) Tur hade jag också att jag slapp gå helt själv på den läskiga vägen hem.

Vaknade upp och var inte fullt lika glad och pigg då. Men slängde i mig ett och ett annat rån och mötte sedan upp josy på stan för lite gosigos. Var så längesen jag träffade henne känns det som! Men nu så, FINALLY. Blev käk och snack, räckte bra för oss helt enkelt. Hyrde även film som jag tänkte roa mig med innan det är dags för jobb ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0