25/4

I'm back efter en crazy weekend. Har varit en grymt lång men samtidigt kunglig helg. Har haft hunnit haft finbesök, nämligen av Sandra. Jag jobbade kväll torsdag och fredag, sedan har det varit utgång på schemat både lördag och söndag. Hade stört roligt båda kvällarna/nätterna, så måste tacka alla fina som var i min närhet. Har faktiskt varit håll i gång varje minut denna helg, men har inte varit mig emot. Det är såna här helger man kan minnas och försöka upprepa lite då och då mellan jämna mellanrum :) Bilder kommer sen.

Ligger nu i dipp-koma efter att ha dippat gurka, paprika och chips! Herregud kändes som att det var 100 år sedan jag gjorde det sist, så nu äntligen vet jag hur det smakar igen. Ska fortsätta se filmen nu! Later


finis prinsen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0