28/4

Hahaha, jag tror att jag och malin gick ut liiite för hårt med solningen idag. Frågan '' Har jag bränt mig?'' uppstod ett flertal gånger och det blev nej till svar varje gång. Men sen när vi båda klev innanför dörren så såg vi det sanna svaret, JA. Det är ju så kul när det är samma visa varje år och ändå lär man sig aldrig. Lite för ivrig att få en gnutta brunhet på den vita kroppen, där har vi det riktiga svaret i grund och botten. Men kan ju hoppas att det hinner lägga sig snart så att man slipper lida varje gång man ser sig själv i spegeln! :)

Det har iallafall varit en skitmysig förmiddag. Mallan ringde och väckte mig (mindre mysigt) vid 9 snåret och frågade om hon skulle köpa med sig lite frulle och komma till mig. Så hon kom med mumsig frukost och sedan satte vi oss ute i solen och brände lite fläsk. Tror vi satt ungefär 3 timmar innan molnen kom, kanske var det ödet som förde dit dom för dom kom verkligen från ingenstans helt plötsligt. I vilket fall som helst var det ju dags att gå in såg vi ju sen också ;) moahah. Nu har jag iallafall tagit ett varmt bad och ska göra mig klar för skjutsen borde väl rulla in när som helst antar jag. Later friends



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0