5/4

Kan vara jordens tröttaste människa, helt okryddat. Har blivit sena nätter, men det var gosigt. Har varit ganska lugna dagar på skolan så det har ju passat mig perfekt. Igår kom ÄNTLIGEN mallan hem, som jag har längtat och saknat henne!!! Eftersom hon är så bäst hade hon med sig massvis med fina saker till oss här hemma. Blev så glad så jag nästan skulle kunna gråtit :D Jag knäpper kort på dom imorgon och lägger ut!

Idag såg vi lejonkungen på skolan. Kul att den enda som grät var jag, fröken Anna. Otippat att ungarna chillade lugnt och att det skulle brista för mig då, men jag var snabb som attan ut ur rummet så jag slapp skämmas ;) Kunde inte hålla tillbaka tårarna, helt omöjligt. Men jag kan faktiskt inte förstå hur det kan vara en barnfilm? Gråter alltid när jag ser den, lika mycket vaaarje gång. Så himla sorglig, men så braaa..

Nu ska jag fortsätta med desperatemyyyset här. pöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0