7/4

kul att man inte blåser bort idag iallafall då.... Helt sjukt vad det blåser ute. Trodde fan att ungarna skulle blåsa upp i ett träd innan det var klart. hahaha, en söt plutt frågade om jag trodde att träden skulle blåsa ner på skolgården. Då svarade jag att det inte var helt omöjligt och att det fanns risk för det. Då svarar han med en ängslig blick och svarade att isåfall ville han byta skola. hahaha, dog lite då jag. Har varit rastvakt hela 3 gånger idag så jag känner verkligen att jag har blivit härdad. Skulle kunna vara ute om det skulle bli en tornado.

Har även hunnit med att spöa några barn på spel idag också. Känslan av att förlora mot barn som är mer än 10 år yngre än mig går inte att beskriva, den är hemsk. Då vinner jag hellre på fusk, utan tvekan. Att förlora är verkligen det värsta jag vet, eller att ha fel. Det är något som jag har verkligen svårt med och har alltid haft. Kommer förmodligen alltid ha svårt med det också. Lite småsjukt men that's it, så håll er undan ;) Och gissa vem som vann idag? hihi, briljerade faktiskt. Värmde upp lite under dagen med ormspelet där det blev 2 vinster, och sedan körde vi king ute och där var jag också rätt bra för att vara nybörjare. Sedan var det dags för fia med knuff. Det fanns inget annat alternativ än vinst, så det var liv eller död som gällde. Underbar vinst där med!!

Nu ska jag och mamsen åka och köpa kinamat :)
LAter




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0