9/4

Fick en hel del kläder med mig hem idag.. Måste sett sjukt ut när jag gick ut från mallans ingång när mamma skulle hämta mig. Dels hade jag kläder som jag shoppat idag och även kläder som jag fått av Malin som hon handlade i Thailand. Hade också mina två vinterjackor under armen och lite kvarglömda grejor. hahaha, dålig shopaholic liksom.. Nu borde jag faktiskt lyda mammas råd att börja städa ur och slänga lite ur garderoben.. Hon har gett mig ett ganska bra tips också, att varje gång jag köper ett nytt plagg så ska jag slänga ett. Det skulle faktiskt bli riktigt bra om jag började göra så. Men varje gång jag försöker slänga kläder så blir det alltid "den här kanske jag har användning för sen". Men det konstiga är ändå att varje morgon när jag ska klä mig så har jag absolut inget att ha på mig? Det går ju liksom inte ihop. Har så mycket kläder nu som fortfarande har kvar sina prislappar och som jag inte ens använt. Borde göra en sommarrensning inom en snar framtid, annars är det kört för stackars garderoben. Sooo, shape it up!

Fyndade ganska bra grejor idag som sagt, blev 7 plagg och ett par solbrillor för 550 spänn. Det tyckte jag ändå var helt okej, så jag slog till på dirren. Sedan inhandlade jag 2 par skor som jag blev lite småkär i. Innan det var klart köpte jag lite nytt smink också! Hamnade i värsta shoppingflowet, så det var väl lika bra att vi kom ner på stan så pass sent att vi var där tills det stängde, annars hade det kunna blivit ännu värre för plånkan ;)

Här kommer lite pics på grejorna jag fick av mallan! :) enjoy:




Fick även ett par rayban pilotbrillor, armband och skärp men glömde knäppa på dom:)
tack bästa mallan!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0