And I like the way it’s just another mistake made

I'm back! Sitter och stirrar på min hög med kläder. Får sån äcklig ångest för jag vet att jag lär städa upp skiten, för dom ligger absolut inte bra där. Har lite silvershampoo i håret nu i hopp om att det ska bli lite ljusare, men kan ju bli svårt på en dag liksom så vi jobbar på det. Har även reserverat tickets till bio ikväll! Så lite mys blir det ju iallafall :) Dock inte hångelsoffan denna gång, utan blev några sköna säten istället. Är på sånt myshumör nu när våren har kommit så jag tror jag spricker snart. Humöret upp och ner liksom, är ju som vanlgit det :)

Lite kult ska det bli i helgen faktiskt. Äta påskägg, god mat, fint sällskap, mysa. Dom frågade om jag kunde jobba på fredag också, så denna helg blir det jobb torsdag och fredag. Var sugen på att gå ut torsdagen, men det blir det ju inget av som ni kanske märker. Men lördag då jävlar får jag förhoppningsvis finbesök från Norrtan så då blir det en fet utgång. Cooooooosy! Nä nu ska jag skölja håret. Hejsvejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0