And if you do me right, I'm gonna do right by you

Har störda träningsvärken i rumpan, för det känns lite som kramp typ när jag går. Hahaha helt sjukt, efter en joggingtur liksom. Måste nog fortsätta joggingen ett tag så att jag kommer in i flowet och träningsfeelingen igen. Känner mig ganska motiverad på att åtminstone kunna visa mig i bikini i sommar ;)

Har lite beslutsångest om jag ska sova en liten stund innan jobbet eller om jag kör pang på rödbetan som jag gjorde sist. Är ganska tungt utan sömn måste jag faktiskt erkänna, men samtidigt kommer jag bli grymt trött av att sova också. Alternativen går lite emot varandra så dom har ju båda sina för och nackdelar.
Men först och främst ska jag ta ett bad iallafall :) 

It's strange to think the songs we used to sing
The smiles, the flowers, everything is gone
Yesterday I found out about you
Even now just looking at you feels wrong


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0