Blondsvacka

Nu har jag fallit in i en sån där blond-svacka. Är så sjukt sugen på att bli blond igen men samtidigt inte. Finns fler fördelar med att vara mörkhårig känns det som, så det kan ju väga över. Men ändå så har jag alltid varit blond och vet att jag en vacker dag kommer att färga tillbaka till det ljusa. Vet inte om det kommer bli drygare i sommar om jag har mörkt när det blir solblekt och fult. Det är ju så fint att ha blont på sommaren.. Får ångeeeeest över hur jag ska göra. För isåfall är det ju dags att börja avfärga och jobba på att bli ljus liksom. Äh, får ta någon dag till att fundera lite tror jag, creeejzy.



Kommentarer
won

I like your hair color...beautiful..charming always..

2011-04-11 @ 09:16:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0