Denna kväll blev en biomyskväll. How great...

Denna kväll blev en biomyskväll. How great? Väldigt välbehövligt att bara chilla lite :) blev lite hetsigt där ett tag då vi trodde att bion skulle börja klockan 9. Men nehejdå, tjugo i började den. Så när klockan var 8 låg jag i sängen, osminkad, ofixad och allmänt död. Men sen blev det fart minsann, och vi hann i tid till och med:) så vi hamnade längst bak i hångelsoffan, very cozy. Det blev black Swan iallafall! Den var mångsidig måste jag säga. Den var bra, konstig och läskig, så kan inte riktigt sätta fingret på hur den var i ett enda ord. Men den var godkänd! nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se klart på the blind side, därefter blir det sovelisova:) pöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0