Dööööd. Nu har jag börjat bli så trött på ...

Dööööd. Nu har jag börjat bli så trött på morgonen igen... Hade värsta läskiga drömmen inatt också, usch. Kollade man in i en ficklampa blev man psyko och sen dog man. Det var en i mitt sällskap som gjorde det så han dog ju. Hahaha gissa var vi befann oss? Strömsbro skola. Jag som tycker det ser skitläskigt ut där, iallafall på vinden. Men då fick man svar på det också då, kanske spökar där uppe.. Skapligt rädd när jag klev upp, vet ju aldrig vad som gömmer sig i mörkret.. Nä fan, jag borde inte få sova ensam! Igår blev det först despanmys och lite sååå, välbehövligt! Resulterar dock i att jag är trött som en björn idag. Men som sagt, jag kom upp iallafall och det är huvudsaken :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0