Efter en ruskigt skön kväll så har jag fåt...

Efter en ruskigt skön kväll så har jag fått sova ut ordentligt! Släckte lampan efter desperate och lika snabbt slocknade jag. Ungarna ska till jungle city och leka strax, faaan att jag inte får följa med asså.. Himla osis ;) istället ska jag ta min rast nu och varva ner lite efter att vi varit i matis. And guess what? Chickenbits till lunch<3 dock var det inte samma sås som det var på borgis, men vad gör det när man får ta med sig en matlåda hem? Hihi. Efter skoldagen är det raka spåret till mallanbrall som fyller stora 21 år! Det är debutkalaset i hennes lägga, så jag väntar med spänning hur det kommer bli ;) nu ska jag shoppa lite kläder på internet. later fellas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0