Fick en liten chock när jag såg mig i speg...

Fick en liten chock när jag såg mig i spegeln imorse, blond liksom? Känns som det var 100 år sedan:) haft så konstiga drömmar om en person senaste nätterna, vad vill dom då kan man ju undra. Får en sån konstig känsla när jag vaknar, skitskumt. Hoppas att det är slut på drömmarna snart iallafall! Idag är min näst sista dag på skolan. Det har gått så sjukt fort. Känns faktiskt tråkigt och lite sorgligt att sluta :( men samtidigt har det varit en jättebra erfarenhet för mig så jag har lärt mig en hel del under dessa 3 månder på lyftet:) det dryga är att söka nytt jobb, får sån fet ångest.. Nu ska jag leka med barnen lite, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0