Idag när jag slog upp ögonen tänkte jag kö...

Idag när jag slog upp ögonen tänkte jag köra en ny morgonrutin, eller åtminstone pröva. Den gick till såhär: Först duschade jag håret. Sedan badade jag samtidigt som håret fick självtorka. Jag började även sminka mig när jag satt i badet, var väldigt smart faktiskt. Sparade ju en massa tid så kunde jag ju njuta i badet lite längre också. Klev sedan upp och då var ju facet klart och håret hade torkat. Hur bra? Bäst typ. Så kvar var ju bara att klä på sig! Borde nog fortsätta med den morgonsysslan, var ju trotsallt väldigt effektiv. Iden kom som en blixt från klar himmel, och det blev ju succé innan det var klart ;) barnen har lunchrast nu så jag passade på att ha lite egentid. Hoppade över att käka lunch idag, det var kalops.. Är verkligen det värsta jag vet i matväg. Att äta det är som att gräva sin egna grav, så känner för kalops. Så istället gick jag till time och köpte lite godis, det kan jag få unna mig en fredag liksom. Nu börjar barnen komma in, så dags för pärlplattor, film, spela spel och lite mys :) later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0