Ja då var torsdagen avklarad också då. Har...

img_9503 (MMS)

Ja då var torsdagen avklarad också då. Har varit en riktigt bra dag måste jag faktiskt säga, en av dom bättre på senare dagar. Hela dagen har typ bestått av mallanbrall, och vi har hunnit med en hel del. Solat och bränt oss har jag ju redan berättat, men nu jävlar är det värre :D Hahahaha inte så konsigt att folk tittar konstigt på oss.. Skulle snarare blanda ihop oss med tomater.  Var förbi på söder en sväng och hejade på några tjejor sedan bar det av på racercykeln tillbaka mot stan igen. Den cykelturen var då inte att leka med kan jag säga, som en oljad blixt. Med nöd och näppe kom vi oskadda till stan iallafall, tur var väl det för då var det biotime. Är ju bland det mysigaste som finns:) älskar att gå på bio! Vi såg Water for elephants, och den var så stört bra. Herregud tårarna bara rann vissa stunder, den berörde mig verkligen.  Men den var grym så den rekomenderar jag av hela mitt hjärtat. Gjorde ju inte saken sämre att det typ är världens snyggaste kille med..... Sen lär ju Gud straffa någon också, som mig tillexempel i vanlig ordning. Välter min cola som jag valde med omsorg. Brukar alltid ta en flaska mer eller någon liknande med kork, men nehejdå inte idag. Så först vickade den bara och jag skulle ta tag i den, men då tryckte jag väl lite hårt så att locket åkte av och då rann verkligen hela burken ut. Så då var det ju bara att ställa sig i kön igen och köpa ännu en till dricka, Så roligt:) nej nu ska jag sova i min ensamhet, saknar sällskap men det är bara att bita ihop inatt:) sov sött, godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0