lesssss

Meeeeeeeeen vad less jag bliiiiir. Jag har spanat på en så fin tröja på Nelly, och jag har verkligen inte haft någon tid att köpa den. Äntligen när jag har tid så tänkte jag att jag skulle gå in och beställa den. Nämen vad otippat att den skulle va borta. Det är så jävla typiskt, Just my luck liksom, börjar ju nästan bli en vana det här. Så nu är jag ruskigt irriterad att den inte finns, har verkligen dubbelcheckat hur många gånger som helst men utan resultat.

Igår blev det en liten spontanutgång faktiskt. Hade sjukt roligt :D var 1 år sedan jag var ut på en torsdag sist, så det var ju dags att göra det nu liksom. Mår ju inte lika bra idag kan jag ju konstatera iallafall, men det var det värt ändå! tack ni som var med för en lyckad kväll :)

Och nu ringde dom från jobbet och sa att jag fick vara ledig idag. Så nu blir det lite omplanering inför kvällen då! jag som var inställd på att jobba, men var ju ganska skönt att få chilla lite idag å :D


come to mama


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0