Men är man nå bränd då.... Hahah som en to...

Men är man nå bränd då.... Hahah som en tomat, igen. Men är ju inte direkt så att jag vill gå med polotröja heller så omvärlden får stå ut helt enkelt. Jag har som ni förstår solat idag, sedan var jag ute och gick i en timme. Därefter mötte jag upp lite brudar på stan för planering men inte fan blev jag nå smartare av det eller. Så morgondagen är ruskigt suddig men är rätt säker på att det löser sig till slut:) är ett skönt gäng vet jag och sen blir det iallafall grillning, brännboll, feeeeest!!! Moaha överskattade sista april....:) nu ligger jag i soffan och väntar på att Josy ska rulla in och hämta mig men hon har ju en tendens att vara sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0