Of all the lonely people, I wanna be loved by you

Wooho, nu har jag beställt hem lite kläder. En blus, en klänning och två koftor :) Får väl se när dom kommer hem till mig, men snart hoppas jag. Svider alltid lite i plånkan eftersom man inte har jordens bästa inkomst men ska ändå inte klaga för kunde haft så mycket sämre. Men det är en hel del slit också..
Desperate slutade precis, och det är då alltid lika bra. Börjar bli sjukt spännande nu, blir lite hetsig inför nästa tisdag redan.Tänkte att jag skulle se lite film nu innan det är dags för mig att knoppa.
sov sött mina hjärtan

How is it possible to miss something so incredibly much when it wasn't yours for more than just a moment?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0