Sådär lagomt roligt att vakna 4 imorse och...

Sådär lagomt roligt att vakna 4 imorse och kunde inte somna om. Sen när man väl vaknar ligger man ju och funderar på allt mellan himmel och jord. Då slog det mig, jag önskade att jag kunde sluta bry mig nå så fruktansvärt jämt, men det går liksom inte. Det sitter alldeles för inprintat i huvudet tror jag, spelar ingen roll hur mycket jag än försöker. Jaa och efter allt tänkande gick det ju skitbra att sova... Men till slut kunde jag somna om en liten stund iallafall innan det var dags att kliva upp. Nu är jag på väg till skolan. Det är ju bara lekis den här veckan så det är skönt. Skriver mer sen. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0