1/8

Helt sjukt att det redan är augusti. Vart har sommaren tagit vägen egentligen? Aja, det är sorgligt så vi hoppar över att prata om det. Den här dagen har gått så fort iallafall. Haha, jag vet knappt vad jag har hunnit med att göra. Hade faktiskt tänkt att plugga lite körkortsteori nu när jag kom hem men klockan blev så mycket så vetefan om jag har energi över till det. Ligger lite efter så jag borde verkligen... åååh, får ångest!! Jag intalar mig själv hela tiden att jag ska ta tag i skiten men kommer liksom aldrig till skott. Men känner att det skulle sitta så fint med en bil nu..

Jobbpasset blev iallafall 10-16.30 så det var så skönt :) + att det gick suvve idag! Därefter har jag varit i stallet fram tills nu. Vilken liten hästtjej jag har gått och blivit igen. Men vad gör man inte för mina finisar ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0