2/8

Både min mobil och data har totalt fuckat ur helt och hållet idag, vad är det som händer?!! Får damp. Jag och tekniska prylar är inte bra på något sätt och vis, fara för omgivningen. Bör vara utan såna grejer egentligen, men hur ska man överleva det då liksom. Big no no. Iallafall är jag nyss hemkommen från en myskväll ute med jullan och mallan. Vi käkade middag på söderhielmska, sen satt vi kvar ett bra tag medan matkoman höll i sig. Åt en ceasarsallad som var riktigt god, den kan jag faktiskt rekomendera! :)

Börjar bli lite stressad inför söndag... Har så sjukt mycket att göra nu på dagarna som är kvar. Jobb, hästarna, träningar, jaa allt kommer på en gång. Skulle verkligen behöva ta en ordentligt stadsrunda och handla det nödvändiga men har verkligen inte tid för det. Första gången det absolut inte finns tid för något annat än det absolut viktigaste. Ska försöka klämma in någon timme på torsdag om det går. Annars, What to do... PANIK.

Nu ska jag planera in dagarna i minsta detalj innan det är dags för sovning. Sov gott ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0