1/12

Tänk att det redan är 1 december, helt sjukt känns det. Känns ju som att jag nyss var på barskola och det var ju i augusti, 4 hela månader. Känns som att det var nyss man låg på stranden och var så glad att sommaren äntligen kommit. Tiden går alldeles för fort, jag bara väntar på att man ska bli gammal och gråhårig nu.

Har äntligen landat i soffan hemma, finallyyy. Har typ längtat hela dagen efter att få komma hem, haha. Det var typ storm när vi var ute och red också, helt sinnes. Som grädden på moset liksom. Inte konstigt att det aldrig kommer någon snö.. Börjar nästan oroa mig lite att vi blir snö-lösa på julafton och min födelsedag, buuuhu. Känns ändå som att december måste vara vit, annars är det ju ingen vinter.

Ska snart ta mitt pick och pack och gå upp och lägga mig faktiskt. Vill egentligen inte sova med tanke på vilken mördar-dag som väntar mig. Först ska jag jobba på lindbacka mellan 7.30-14, sedan börjar jag redan klockan 16 på harrys och slutar 03.30.. Kommer alltså jobba 18 timmar imorgon, niiice. Kommer kännas som att jag blivit överkörd av tåget när jag vaknar på lördag. Lääängtar... Men som man brukar säga, cash is king!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0