15/12

Kan fortfarande inte riktigt fatta att det verkligen har hänt. Vad är det egentligen som krävs för att man ens ska få en sådan tanke och sedan genomföra det? Fattar inte.

Dom senaste dagarna har gått riktigt långsamt tycker jag, bara allmänt tunga har dom varit. Men jag har hunnit med lite mys iallafall, bland annat blev det valbo en sväng idag och lite julklappar till mig själv kan man väl säga:) Borde verkligen göra en to do- lista också, annars kommer jag aldrig få alla dessa saker gjorde som verkligen behövs göras nu. Känns verkligen som att jag inte hinner med någonting längre. När man väl kommer hem vill man ju bara ta det lugnt och slappna av. Just nu är bara allmänt omotiverad, så sjukt drygt för jag vill verkligen ha viljan till att få saker gjorda egentligen. Så i julklapp vill jag ha motivation och ny livsenergi tack. Annars kommer det där hemska körkortet aldrig hamna i mitt liv. Skulle kunna ge en miljon till den snälla människa som tog körkort åt mig så jag slipper plågas av bara tanken :)

Nu har jag tagit ett varmt bad och lagt mig i sängen, så jag tanten somnar väl när som helst skulle jag tro!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0