19/12

hejhejhej! Har precis kommit hem från lite julmys på läkerol. Det blev julbord och sen lite möte på det också, väldans trevligt var det :) Mamma har gjort iordning julskinka så äntligen fick jag äta en riktig julmacka här hemma! julskinkan är det enda jag längtar efter när juletider börjar närma sig..
Har spenderat resten av dagen på karlavägen (frisörstolen) och gjort mig fin i håret. Det är helt sjukt vad bra dom är där, skulle kunna gå dit och fixa håret flera gånger i veckan om jag hade haft råd! Dom är verkligen hur grymma som helst! :) Skulle inte kunna tänka mig att gå någon annanstans än dit.

Ska försöka lägga mig i tid idag eftersom jag börjar 7.30 imorgon.. Efter det har jag en del att stå i så måste ha lite energi i kroppen iallafall. Har just upptäckt att det är en vecka kvar tills jag inte längre är tonåring. Kommer verkligen sakna tonårsdagarna, dom har varit väldigt lärorika måste jag erkänna. Som sagt så lär man sig av sina misstag och det har jag definitivt gjort! Även fast man råkar göra om ungefär samma misstag då & då.

Nu ska jag fortsätta se ''Den som dräper''. Sjuuukt spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0