4/12

har varit dålig på att blogga under helgen känner jag, men har haft annat för mig. Fredagen bestod ju ENDAST av jobb och inget annat. Helt sjukt nu när jag tänker efter, jobbade liksom 20 timmar. Tror ni kroppen mådde bra på lördag morgon? Nja, en helkroppsmassage stod ju som nummer ett på vill ha-listan. (Det gör det alltid annars också, men just då var det extremt) Men det gick bra att jobba ändå och tiden gick hiskligt fort :)

På lördagen var jag i ridhuset och trimmade lite på caesar och han kändes väldigt fint. Kände dock att jag hade kort stubin så jag gjorde inge större svårigheter.. Sånt ska man inte ge sig in på när man är lite trött. På kvällningen så hade vi julfest hemma hos mormor med alla kussarna och resten av släkten, hur mysigt som helst. Därefter blev det goya, saknade älskade goya! Är så skönt att kunna gå dit igen;) Hade en grym kväll i övrigt som resulterade i en trött tjej idag, men ändå inte bakis. Hallelujah!

Mallan bjöd på god mat idag i hennes lägga, och resten av dagen har jag tillbringat i soffan. Har kollat på ensam mamma söker eftersom jag har missat massa avsnitt och jag blir lika kär varje gång jag kollar... Vill också!!!! Var är min man, och när hade han tänkt att dyka upp tro. Börjar ju bli lite otålig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0