Just nu!

Det blir en update från badet nu! Känner att jag har varit duktig på det här med att blogga på senaste dagar. Mina trogna läsare klagar lite på att jag skriver alldeles för sällan så nu tänkte jag blogga på heltid igen;) nedå, men försöka skärpa mig lite iallafall och göra så gott jag kan. Kan behöva lite tips om vad ni vill läsa om? Nytt år, ny blogg liksom. Det där med kommentarer är ganska främmande för mig, så bring it on:)

Har precis kommit hem från lite julmys/kalas hos kussarna, och med mig hem fick jag ett presentkort på Face and body center och en prenumation. Helt perfekt, tack tack tack!!!:) ska fortsätta plaska lite här innan jag somnar, later My friends!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0