Regn..

Herregud vad det här vädret gör mig trött.. Trodde det var på väg mot ljusare tider, men icke.. Känns mest bara dystert och grått. Men upp ur sängen har jag iallafall tagit mig och fortfarande en tyst mobil på morgonen, lite wierd. Men ledighet i dessa dagar ska man som sagt inte klaga på:)

Idag tänkte jag ägna mig åt lite körkortsplugg faktiskt. (hör och häpna) men jag kände igår faktiskt att det är dags för mig att ta sig i kragen annars kommer det aldrig bli gjort eftersom alla kurser som jag har gått går ut 2012 så, är ju så illa tvungen om jag inte vill göra om allt. Tänkte strax sätta igång och sedan blir det en sväng ut till Caesar också:) om det bara kan sluta regna..

Btw, så glömmer jag typ bort att jag ändå har en tatuering. Min fina tatuering:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0