Slödag

Har varit en riktig soffpotatis hela dagen. Har knappt tagit mig upp ur sängen, är så sjukt trött. Det märks att man börjar bli gammal alltså.. Men nu har jag iallafall fixat mig, har bara håret kvar sen är jag redo för middag på Kalles!:) har hört att det är skitgod mat där så det ska bli mumsiiiit! Är sugen på kööött..

Det som är lite jobbigt är att jag inte vet om jag jobbar imorgon. Dom ringer ju in på morgonen oftast, och eftersom jag varit på lindbacka så länge så är jag ju inte van att bli inringd till ett nytt ställe och nya barn. Är så skönt när man har ett fast schema så man vet vilka tider man jobbar osv. Men jag hoppas det löser sig på bästa sätt för mig:) nu lär jag fixa håret lite innan bilen brummar mot stan! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0