You were My lesson

Hade nästan läskigt flyt nu på kvällningen. Dipp fanns hemma(min favvodipp), chips fanns, gurka fanns. Hur nice??? Har frossat i mig alltihopa helt själv, och sedan tog jag trappan upp för att lägga mig i badet. Man kan ju kalla det vardagslyx.. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan badet? Kan inte ens tänka mig ett liv utan det. Blir en hemmakväll för mig och jag hade som plan att dra igång nån bra film eller serie om en liten stund:)

Imorgon ska jag ändå försöka ta mig upp i skaplig tid och ta mig ner på stan för lite shopping och lite annat. Skulle ju vara guld om man hann ta sig ut till stallet innan det också, men det visar sig helt och hållet imorgon när jag vaknar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0