1 februari

Bion igår var helt underbar! Vi var på love and other drugs, nästan se igen.. Filmen blev ju inte sämre av att jake gyllenhaal var med heller.. så sjukt snygg! Han har blivit lite utav min drömkille.

Skoldagen idag har ju som sagt spenderats på läkerol med barnen. det var 6års, 1an, 2an och 3-4an vad jag vet. Började väl åka vid 9 och slutade vid 12, så blev ett par timmar. Dock åkte jag inga skridskor eftersom jag hade fullt upp med att hjälpa småttingarna att stå på benen. hahahaha, så söta :) När vi kom tillbaka till skolan blev det mellis och sedan har jag varit med och lekt dunken 1,2,3 utomhus. Trodde det hette burken 1,2,3 men hade ju tydligen fel. Dagens ungdomar asså.. Hahahaha, jag saknar faktiskt att vara liten igen. Man var så himla lättroad! När man hade tråkigt var det ju bara att gå utanför dörren så hittade man på något kul, eller så kunde man plocka fram sina dockor eller lego. Nu däremot är det helt annat. Allt var bara så enkelt på alla vis.

Har precis anlänt at my place så nu har jag hunnit äta lite köttbullar och mackisar, göttans. Ikväll är det 2 träningar för Lotta Schultz som står på schemat. Först med hobbe klockan sex och sedan timmen efter är det med ville :) Tråkigt bara att jag börjar bli sjuk.. Eller i och för sig har jag inte hunnit bli frisk än heller, har ju varit förkyld och jävlig enda sedan september. Det har liksom kommit och gått i perioder, men nu den senaste tiden verkar det som att förkylningen kommit för att stanna. Min ena halsmandel har svällt upp och blivit en stor bulle, har sjukt ont i halsen, snuvig, huvudvärk och allmänt trött. Men har slängt i mig två stycken alvedon så det borde försvinna kan man ju hoppas. Nu måste jag bege mig ut till Hille! pözz




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0