11 februari

Idag är en sån dag då allt irriterar mig, och då menar jag verkligen allt. Har gått och varit trött och irriterad exakt hela dagen, och inte fan blev det bättre av att det var snöstorm imorse när man skulle ta sig till jobbet. Till och med mina fönster i rummet hade snöat igen så jag såg inte ens vad det var för väder ute, men jag antog ganska snabbt att det var en liten snökaos som väntade utanför fönstret. Alltid ska allt komma på samma dag, otippat liksom. Jerker ringde om provet från igår också, ett glädjande besked. Pjuuh! Det vankas jobb ikväll så jag ska väl chilla lite fram tills klockan är 9 för då lär jag väl fräscha till mig litegranna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0