12 februari

Idag är en mycket bättre dag, med SOLSKEN! Kunde ju inte blivit en bättre start på dagen :) Jobbet igår var coollugnt, inte alls så mycket folk som det brukar av någon konstig anledning. hahaha jag hade iallafall väldigt roligt hela kvällen! Men man såg att dom som väl var där hade sjukt roligt och släppte loss ;) Åkte med en vakt hem så kom i säng i skaplig tid runt 3. Men precis innan klockan var 2 och alla skulle hämta sina jackor så var det en gubbe som snubbla och ramlade framåt och slog i pannan så att han fick plåstras om. Sedan när han ska gå ner igen så höll han handlöst när det var flera trappsteg kvar och landade på bakhuvudet och blev medvetslös. Fyfan, den där dunsen när huvudet slog i marken kommer jag aldrig glömma, fyfan och det bara forsade blod. Ambulansen kom fort iallafall och tog med honom till akuten på en gång. Hoppas att han är okej.. :(

Nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning för ska möta upp 3 fina brudar på stan för lite lunch och massvis med mys. Det blir jag, jennifer och johanna som ska ta farväl av våran lilla emelie som ska ut i vida världen. Hur ska hon klara sig? men framförallt, hur ska vi klara oss.. :o Men det ska iallafall bli superduper mysigt om man bortser att vi ska säga hejdå lite senare idag ;)

Nu kallar duschen! later friends ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0