13 februari

Hur underbart var det inte att sova ut ordentligt då? Precis vad jag behövde! :) hihi. Jobbet igår gick bra, var lagomt med folk så det gick som på räls. När jag skulle ta taxi hem så fick jag vänta typ 30 minuter och trodde seriöst jag skulle frysa ihjäl, faaan så kallt det var. Men tillslut kom taxin och jag fick äntligen åka hem och lägga mig i min älskade säng. Fattar inte hur det kan ta så lång tid för en taxi att komma, med tanke på hur många taxibilar som kryllar i hela gävle.

Har precis käkat frukost och nu sitter jag och läser Hänt extra som ramlade in i brevlådan, mysis söndag. Om någon timme ska jag ut till valbo för det kommer en familj som ska provrida Hasana, så jag ska rida henne lite innan dom hoppar upp. Hoppas verkligen att hon sköter sig idag, skulle va så braaa :)

Hade även fått en jättefin kommentar, blir så glaaad. Jag vet faktiskt inte vad färgen heter, men jag ska färga om håret snart igen så jag kan kolla då vad den heter! :)


hahahaha, kan va jordens fulaste bild :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0