16 februari

Don't worry, I'm alive. Har bara inte varit i nått bloggmode dessa timmar som har passerat förbi sakta med säkert. Livet rullar på, praktiken går bra så det är frid och fröjd än så länge :) peppar peppar ta i trä.  Mamma var iväg med corsa igår, vilket inte visade speciellt bra resultat. Blev så besviken och ledsen över allt detta bara för att jag hoppats så mycket på att allt ska bli bra nu. Kan inte min otur bara försvinna någon gång?

Jag och nicko kollade paranormal actitity 2 igår, och fy så otäck den var. Den var lite seg i början, men sen jävlar brakade helvetet loss. Eftersom madde sa att den var en besvikelse så hade jag inga förhoppningar om att den skulle va speciellt bra, men jag tycker att båda filmerna är bland de otäckaste jag sett. Det är nog mest för att det är baserat på en verklig händelse, och jag kände mig verkligen illa till mods i båda filmerna. En sån där obehaglig, krypande känsla, tänk om det skulle hända en själv liksom? You never know. Hahaha, jag vågade inte ens gå och borsta tänderna ensam efter filmen, så obehagligt tyckte jag att det var.  Skräck är nog inte min grej, men kan ändå inte hålla mig borta från det ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0