18 februari

kan inte beskriva känslan att äntligen få lite freetime ikväll, att göra precis vad jag vill. Då väljer jag att spendera min kväll med josy. Ska hem till henne och dra igång lite fiesta, sedan blir det utgång! Tar nog kvällen som den kommer, den är liksom inte alltför planerad så vad som helst kan hända. Fick springa ner på stan efter att jag jobbat och köpa strumpbyxor eftersom jag hade en svag aning om att det var dåligt med såna här hemma. Där stötte jag på några trevliga själar, sedan blev det en snabb hemgång och nu ligger jag här i badet. Mamma är och gör några ärenden på stan, och med sig hem kommer  hon ha american take away pizza! I die, så sjukt gott :D Nä nu måste jag nog kliva upp ur badet så att jag hinner göra mig iordning i lugn och ro. Kvällens outfit kanske kommer på en bild senare. puss på er




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0