19 feb

Typ sämsta dagen på hela veckan, totalt kass. Inser verkligen nu hur mycket jag vill åka från Gävle, sån sjukt jävla tråkig inavels stad. Tänker flytta härifrån så fort som möjligt, och som tur är så har jag lite smått och gott med idéer som jag ska uveckla lite förhoppningsvis. Vaknat på helt fel sida idag som ni kanske märker, men jag hoppas att det slår om snart för jag ska ner på stan och käka lite bakislunch. Göttans! Därefter ska jag ut till Valbo i eftermiddag och rida rebeccas häst, spännnnnande! :)



Kommentarer
Daniel

haha.. kan inte annat än att hålla med om att gävle e instängt och tråkigt.. ut och res med dig flicka.. fast då kommer du aldrig vilja komma tillbaka ;p

2011-02-21 @ 14:25:30
URL: http://www.worldfavor.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0