2 februari

funderar på att ta ett bloggstopp, men har inte riktigt bestämt mig ännu. Men det visar väl sig inom en snar framtid skulle jag tro! Har typ inte tid för att blogga, sitter inte vid datorn speciellt ofta. I och för sig så skulle det ju vara grymt om jag visste hur man mobilbloggade. Kanske borde lära mig det? Det tål att tänkas på :)
Har varit en tröttisdag idag iallafall, den saken är säker. Förkylningen gör ju inte saken bättre heller så jag hoppas att hostan åtminstone kan försvinna för den är då sjukligt dryg. Blä. Men annars så har dagen varit bra, rullat på som det ska liksom. Imorgon blir det ingen praktik på lyftet för då ska jag jobba på travet så det blir ju lite sovmorgon också, gött. Nu ska jag ta en snabbisdusch sen blir det lite gosigosi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0