21/2

heeeey everyone. Ja då var det ny vecka igen då, alltid lika roligt med måndag igen. Har haft en bra helg ändå trots allt, med lite jobb och annat trevligt :) Så idag har jag varit och jobbat som vanligt, sedan blev jag upplockad av nicko så åkte vi ner på stan och kikade på lite jackor ch sedan gick vi och käkade på flanör, inte helt fel alltså. Nu är det chill i soffan på  hög nivå, tänkte försöka ta mig ut på promenad om inte alltför länge. Nu ska fetkaggen bort och allt annat som inte borde finnas. Lär ju börja tänka på sommaren, om jag inte redan är lite sent ute till och med.. Men men, inget är omöjligt ;)

Blev glad för den peppande kommentaren som gällde mitt damputbrott när det gällde Gävle, för jag vill verkligen härifrån så fort som möjligt. Är så less på den här staden så jag börjar nästan bli deprimerad. Det skulle va skitkul om ni kunde tipsa om lite ställen som ni känner starkt för och vill rekomendera mig. När jag ändå är i farten så skulle jag även bli superglad om någon kan berätta hur man mobilbloggar?!

LATER



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0