23/2

Detta eviga jobb is killing me. Inte för att det är tråkigt på något vis, utan det tar bara all min kraft jag har. Fast jag blir ju inte direkt ledsen när kosingen kommer in på kontot, så borde jag inte klaga. Men idag har jag haft en jättemysig kväll hos favvomilluz iallafall, vi båda är ju trötta arbetsmänniskor nuförtiden ;) Jag blev bjuden på mumsimumsi mat, kräftstjärtar och pasta. Sedan blev det lite kladdkaka som efterrätt också, den får vi ju absolut inte glömma att nämna. Har precis kommit hem och nu sitter vi och kollar på efterlyst, men egentligen borde jag knoppa nu på en gång så att jag vaknar upp pigg och glad imorgon. Är ju precis vad som kommer behövas eftersom det kommer bli en tung dag imorgon. Ska vara på lyftet som vanligt 8-15 och sedan ska jag åka till läkerol för ett pass mellan 16-23 ungefär. Kan ju hoppas att jag åtminstone överlever dagen..
Blir nog lite bloggning under dagen ändå :) puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0