25/2

Jobbet gick ganska bra igår faktiskt. Jag fick ta hand om 3 loger, fick lite panik först när jag såg det men när jag väl kommit igång gick det bra. Jag hatar när man börjat med något nytt och när man inte riktigt kommit in i den rätta feelingen. Man känner sig så sjukt vilse och typ sämst i världen, så just därför måste man låta det gå några gånger innan man sätter lite högre press på sig själv. Kom iallafall hem runt 11 tiden tror jag, och då blev det hopp i säng på en gång. Nu ska jag iväg och jobba igen på travet i kiorren, ganska goosigt. Hoppas det är lugnt med folk idag så att jag kan chilla lite. Nu kommer min skjuts! Later

ps. Satt ju inte helt fel med lön idag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0