26/2

Mår faaan som jag förtjänar idag, helt klart. Blää, ville dö lite imorse när jag vaknade. Det var helt stört! Jag var helt skakis och mådde apa. Rent ut sagt ett helvete med andra ord. Men hade en sjukt bra kväll igår iallafall, vilket märktes imorse i och för sig ;) hihi. Först var vi och käkade på Olearys, där maten va mömsfillibabba. Därefter åkte vi hem till mig och förfekkade innan det blev taxi mot stan. Smet först in i kön på slick och var där en sväng, sedan blev det goya och helt plötsligt hade ni mig springades mellan båda ställena ett par gånger. Kunde inte riktigt bestämma mig var jag skulle bosätta mig för kvällen, så jag pendlade istället vilket också funkade bra. Helt suveränt till och med. Man ville ju inte missa något utifall det skulle hända nå spännande ;) moaha.

Idag har jag hunnit med en liten stadstripp med josy, blev bakislunch vilket börjar bli en dålig vana. Men gott var det! Kan nog inte beskriva min kärlek till mat, det är heeelt obeskrivligt. Nu sitter jag hemma i hille och har tagit den vardagliga turen med corsikanen, så nu har jag rört på fläsket jag med. skön..t

Är dödens död idag så jag ska nog hem och sova ett par timmar så att jag orkar jobba ikväll. Kommer nog va gälet med folk, har ju liksom mina aningar om det. Så det blir nog inte en enda lugn stund i garden!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0