28/2

Tro det eller ej, men jag har köpt friskiskort idag, så nu jävlar sätter träningen igång. igen.. Hahaha, säger alltid sådär men nu är det fanimig dags att fläsket ska brännas. Jag och sandra körde lite gym idag efter jobbet, och kan ju garanterat säga att jag kommer ha en fet träningsvärk imorgon. Men jag blir ju nästan lite glad när jag får träningsvärk, då känner man ju att man tagit i lite och krigat på gymmet. Så nu är jag nyduschad och fräsch, finally liksom. Nu ska jag sminka mig och sätta på mig lite kläder för snart är det nämligen dags för restaurangmyyys. Jag, mamma och malla ska traska till harrys och fira min och mallas namnsdag litegranna :) hihi. Fick även lite smått och gott av sötismamma, ska lägga in bilder på det sen.

Hahaha, var så kul på lyftet idag också. Har kört pulkarace och byggt kapplatorn med dom små liven. Saknar verkligen att vara liten, blir nästan lite deprimerad när jag tänker på det. Då var verkligen allt roligt. Barn anar inte hur bra dom har det när dom är små, livet lekte verkligen då nu när man ser tillbaka på hur man hade det själv. Vill inte vara ett vuxet barn, och vill definitivt inte heller bli gammal, grå och tråkig.
Var bara 6 ungar på fritids idag eftersom att det är lov nu, så vi får se hur många det är som dyker upp imorgon. Då ska vi till högskolan på nå grejs, minns inte riktigt vad det var men det får vi ju se imorgon! :)

Nu måste jag rappa på lite och fixa mig, lateeeeeeer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0