4 februari

Äntligen är det helg! Eller i och för sig så är det inte speciellt mycket vila förrän på söndag då jag antaligen ligger däckad i sängen hela dagen efter en hård vecka och helg. Men nu är ännu en praktikvecka avklarad och det har gått så sjukt fort. Bara 10 veckor kvar då om jag blir kvar hela perioden :) Dagarna går så sjukt fort, man har ju inte ens nån fritid längre. Har inte hunnit rida något alls, men det spelar ju ändå ingen roll eftersom corsa fortfarande är halt :( Men när hon är frisk blir det en hel del stallhäng igen.

Efter jobbet idag så tog jag en snabbvisit på stan för jag lärde köpa nya svarta jeans och 2 linnen, var ju 100 år sedan jag tog en shoppingrunda. Så i helgen tänkte jag försöka få in en liten stadsrunda och en del shopping när det finns lite tid över :) Ikväll/inatt är det jobb, klockan 22-03.00 ungefär. Blir inte många timmars sömn inatt heller eftersom det är tävling ute i högbo imorgonbitti. Högbo tog inte emot någon efteranmälan så vi får se om det blir någon start för mig, men jag ska iallafall ut och coacha lussybaby




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0