5 februari

ville gräva min egna grav imorse när jag vaknade. Fifan, kändes som att jag inte ens hunnit somna förrän det var dags att kliva upp. Men jag har blivit riktigt duktig på att kliva upp trots att det tar emot så hårt. Men det gick bra att jobba igår, klarade mig mestadels själv men ibland slank det in någon och gav mig en extra hand. Är så roligt att stå och kolla på när alla vuxna står och dansar, hahahaha vilken energi dom har. Riktiga krutisar! Det som också är awesome är musiken där, vore fel av goya och slick och lära sig av harrys då.

 Jag var inte med och tävlade idag eftersom idiotjävlarna skrev sms klockan sex imorse och sa att det var okej att vi skulle starta, två timmar innan tävlingen skulle börja? Vilka jävla nötter, hissen gick nog inte enda upp där. Men jag var ändå ut och coachade lite :) är ju så mysigt med tävlingar tycker jag.

Så nu har vi lämnat av lussy i sitt crib, och jag ska ta ett varmt bad sen måste jag nog sova om jag ska orka jobba ikväll. Börjar väl strax innan 22 skulle jag tippa på om dom inte ringer in mig tidigare. Fick några förvarningar att det kommer bli lika galet som förra lördagen, så det är ju bara att sätta batterierna på laddning. Nu väntar badet! Later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0