6 februari

vilken härlig dag det är då! Vaknade redan klockan 9 imorse och kollade ut genom fönstret, SKINANDE SOL! hur länge har man inte väntat på det liksom.. Allt hade varit perfekt om snön hade varit borta, men det ska väl inte ta alltför lång tid hoppas jag. Bara längtar som en tok efter våren nu. Jobbet igår gick bra iallafall, allt rullade på trots att det var gälet med folk. Fredagarna brukar vara rätt chill medans lördagarna blir ett bombnedslag typ. Men man blir så sjukt festsugen när man står och tittar på alla som super och har kul, plus grym dunkadunka musik i högtalarna. Får se när jag har en ledig helgdag, då jävlar blir det festfestfest. Men känns som att det är en bit bort, så jag får helt enkelt hålla ut ett tag till.

Just för tillfället sitter jag hemma i Hille och väntar på att malin ska bli klar med Ville så att vi kan åka ut till högbo eftersom det är tävling för deras del idag :) Så jag antar att det blir en heldag med hästar och tävling, sedan blir det någon slags myskväll senare. underbara söndag :) Nu ska jag ta mig ut till stallet och se om dom börjar bli klara så vi kan rulla mot s-viken så snart som möjligt. Laterrrrr


jag vill ocksååååå.. :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0