8 februari

Försökte verkligen mobilblogga igår eftersom det inte blev något inlägg på hela dagen, men det gick fan inte. Både jag och emelie försökte men det var helt utan resultat. Så snälla, kan någon lära mig eller säga hur man gör? Böööh, fett svårt iallafall. Det var en riktigt tung dag igår måste jag säga, hade inte riktigt någon ork i kroppen. Trött och hängig och så var det kallt utav bara helvete ute också vilket inte gjorde saken bättre. Men efter praktiken så var det bara att åka raka spåret till nästa jobb som var på travet. Där väntade ett pass mellan 16-22.30, tjoho.. Men det var roligt som alltid när man väl kommer dit, jag och emelie är ju ett grymt team ;)

Vågade inte kolla mig själv i spegeln eftersom jag antagligen såg ut som ett slakt, så det blev hopp i säng på dirren. Så vaknade upp ganska utvilad idag ändå. Slängde på mig kläder och packade iordning väskan och drog till lyftet halv 8 imorse! Vi har varit på utflykt, lekt, spelat spel och gosat lite idag. Alldeles lagomt för mig! :)

krubb nu, later!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0