9 januari

heeeey, nu är jag äntligen hemma efter en rätt lång dag på Harrys. Vi har haft någon slags utbildning som kommer att pågå i 2 dagar, vilket även resulterar i ett prov imorgon. Gissa om jag är nervös? fyfan trodde det här med prov och plugg var över men icke.. Så måste väl ta och läsa lite ur häftet vi har fått innan jag lägger mig ikväll. Efter utbildningen mötte jag upp josy på stan så satte vi oss på waynes och tog en fika. Jag hade med mig min dator så samtidigt satt vi och kollade lite thailandsresor. Det har ju vi pratat om i flera månader nu men vi måste komma till skott snart om det ska bli av innan regnperioden sätter igång. Är så sugen på att åka iväg så jag spricker snart! Skulle va underbart att få komma iväg 2 veckor :)

Nu ska jag läsa lite ur häftet och sedan ska jag göra mig iordning och ta mig in till stan och möta upp emelie. Det blir käk på något ställe och sedan blir det troligtvis lite biomys. Ikväll ska jag även säga farväl till henne eftersom hon lämnar mig för att åka iväg och kommer vara borta 2 månader:( buhu..

men jag måste väl ta tag i pluggningen om jag ens ska kunna svara på någon fråga imorgon..


ta ma till beeachen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0