:)

'Var en lugn och skön dag på jobbet, som tur var. Hade nog inte orkar en hetsdag idag, då hade jag nog fått ett utbrott av något slag. Josy och jag hann med en lite stadsrunda också innan det var dags att åka hem igen. Vi kunde inte hålla tassarna borta från en kladdkaka på stan, men magen skriker fortfarande efter mat. Ikväll ska jag, luvan och josy gå ut och käka vilket senare kommer resultera i en utgång. Hoppas verkligen att denna fredag klår förra fredagen så jävla hårt. Hittade tre tröjor på stan också, kanske någon av dom åker på ikväll. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sätta på fakefacet, later ma friends!


saknar mitt blonda hår lite faktiskt.. Men jag får se om jag blir blond nästa gång jag går till frissan eller om jag behåller det mörka ett tag till. We will see!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0