p-waalk

Har nyss varit ute på en uppfriskande powerwalk, kanske hur skönt som helst. Måste verkligen ta tag i det här nu, känner mig som jordens fläskigaste nu för tiden. Skulle faktiskt vilja pröva på någon diet, men herregud så jobbigt det skulle vara att inte äta varken pasta, potatis eller typ bröd. Får helt enkelt ta en tur på ica så att jag får lite tips och idéer. Måste hitta en bra lösning på detta problem alltså, spännande hur detta kommer sluta.

Imorgon är det jobb heeeela dagen. Först praktiken 8-15.30 och sedan direkt till travet och köra ett pass på 16-22.30. Skulle egentligen vara på parketten och servera imorgon, men kände att jag ville stå i kiorren med emelie istället ;) Det var okej att byta så då blev jag glaaadis, och jag måste ju faktiskt ta vara på dom få jobbdagarna som är där, det är ju trots allt roligt hihi. team wööörk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0