proppismätt

Nu är jag så mätt så jag måste ligga i matkoma ett bra tag. Det är nästan farligt hur mycket jag äter när det står något riktigt gott på bordet som idag till exempel blev det china. Det har ju öppnat en till ''holk'' vid triangeln, så jag och mamma tänkte att vi skulle pröva och se om det smakade som det skulle. Det verkar ju ganska tydligt att det smakade bra eftersom jag inte får i en smula till. Vi tog nudlar med wookade grönsaker med jordnötssås och 4 rätters thaimat, möööms. Eftersom jag är världens snällaste så gick jag och köpte tidningen till mamma, och då passade jag även på att handla hem lite gottigott som jag var sugen på :) Så när jag kommit ur matkoman blir det dipp och massa annat gott som jag inhandlat, hihi.
Hasana skötte sig exemplariskt idag också, hon är så fin :) Nu är det bara att hålla tummen, hoppas!


Nu sitter emelie på planet mot Bali också.. Vi tog ju farväl igår, buhu :(
men hoppas du får det grymt där borta gumman!! ♥
I'm gonna miss ya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0